Digital University

Stay updated​

Beyond Tomorrow

konferencja beyond tomorrow

Przedsiębiorcy szukają sposobów na poradzenie sobie z kryzysem wywołanym przez pandemię COVID-19 dotkliwie przetaczającą się przez świat. W obecnych czasach możliwość opracowywania trafnych prognoz w oparciu o narzędzia analityczne stała się ważniejsza niż kiedykolwiek wcześniej. Chcemy, żeby konferencja, a przede wszystkim poruszane w jej trakcie kwestie, były drogowskazem dla dzisiejszych przedsiębiorców, których codzienne aktywności uległy niespodziewanej zmianie. 

 

Odpowiedź na tę sytuację skrywają dane, które firmy generują realizując przyjęte strategie cyfrowego wzrostu. Dzięki rozwiązaniom analitycznym umożliwiającym wgląd w działania organizacji i jej otoczenia, strategiczne decyzje są podejmowane z pewnością co do ich słuszności i przyczyniają się do budowania odporności organizacji na dalsze nieprzewidziane sytuacje.  Konferencja będzie odpowiedzią na nurtujące pytania dotyczące nadchodzących zmian. 

 

Więcej informacji  znajdziesz tutaj: 

https://www.sas.com/gms/redirect.jsp?detail=GMS142946_197906 

 

Goście specjalni konferencji: 

 

  • Richard Van Hooijdonk, futurysta i badacz trendów tłumaczący, jak technologia wpływa na nasze życie, pracę oraz sposób prowadzenia biznesu. (23 listopada) 
  • Rik Vera, menedżer z 25-letnim doświadczeniem eksperckim w obszarze sprzedaży
    i marketingu, autor książki „Managers The Day After Tomorrow”. (24 listopada) 
  • Raymond Kurzweil to jeden z największych wizjonerów współczesnego świata, którego predykcje niejednokrotnie potwierdzały się w praktyce. Przewidział powstanie autonomicznych samochodów, bezprzewodowego Internetu czy sztucznej inteligencji. Wall Street Journal okrzyknął go mianem „niespokojnego geniusza”, natomiast PBS wymieniła Kurzweila wśród „16 rewolucjonistów, którzy stworzyli Amerykę”. SAS Beyond Tomorrow będzie jedną z okazji, aby posłuchać wypowiedzi tej nietuzinkowej postaci. (25 listopada – wymagana dodatkowa rejestracja, szczegóły poniżej) 

 

Szczegóły konferencji: 

 

  • I dzień: Data Science Day – okazja do pogłębionej dyskusji i wymiany doświadczeń w gronie liderów zmian, którzy wytyczają nowatorskie kierunki rozwoju w swoich branżach
    i specjalizacjach. 

– skierowany do: użytkownicy systemów SAS, specjaliści data science, przedstawiciele sektora akademickiego oraz wszyscy, którzy na co dzień pracują z danymi lub chcieliby w tym kierunku rozwijać swoją karierę. 

 

  • II dzień: Industry Day – poświęcony doświadczeniom firm z różnych branż i regionów świata. Zostaną zaprezentowane przykłady wykorzystania wiedzy i technologii w celu zniwelowania wpływu epidemii na prowadzoną działalność i wyniki finansowe. Prelegenci zaprezentują różne podejścia i najlepsze praktyki w zakresie wykorzystania danych i analiz w procesach decyzyjnych. Będzie to okazja do zdobycia wiedzy i inspiracji w zakresie budowania zwinności i odporności organizacji, a także przygotowania jej na przyszłe zdarzenia. Uczestnicy będą mogli wybrać sesje dedykowane poszczególnym branżom, takim jak: finanse, ubezpieczenia, telekomunikacja oraz retail, gdzie analityka może być wykorzystywana na różne sposoby, od przewidywania popytu na towary, materiały i usługi po szybką ocenę wielu czynników ryzyka w celu utrzymania wypłacalności finansowej i łańcucha dostaw. 

– skierowany do: przedstawiciele biznesu, w szczególności branż: telekomunikacja, ubezpieczenia, bankowość, retail 

 

  • III dzień: Executive Experience Day – okazja do pogłębionej dyskusji i wymiany doświadczeń w gronie liderów zmian, którzy wytyczają nowatorskie kierunki rozwoju w swoich branżach
    i specjalizacjach. Kryzys wywołany przez COVID-19 pokazał bardzo dobitnie, że wczesne
    i zdecydowane działanie ma kluczowe znaczenie dla zniwelowania jego skutków. Ważne jest, aby zrozumieć, że tego typu problemy mogą występować coraz częściej. Dlatego posiadanie gotowego planu reagowania ma kluczowe znaczenie dla każdego szczebla władzy i dla każdej branży. Podczas dyskusji roundtable liderzy biznesu z różnych branż będą rozmawiać o strategiach sukcesu na dziś oraz zmianach, które niesie nowa era rozwoju świata i biznesu.        skierowany wyłącznie do: przedstawiciele kadry zarządzającej, członkowie zarządów
    i wysokiego kierownictwa wiodących firm oraz instytucji 

 

Ray Kurzweil będzie gościem Beyond Tomorrow 25 listopada podczas Executive Experience Day. Uczestnictwo w wykładach tego dnia jest możliwe po otrzymaniu imiennego zaproszenia. Napisz bezpośrednio do anna.grochowska@sas.com. Zgłoś chęć udziału i posłuchaj Raya Kurzweila na żywo. Nie może Cię tam zabraknąć.  

 

Konferencja jest bezpłatna i będzie prowadzona w języku angielskim. Pełną agendę można znaleźć na stronie: 

 

Supreet Singh Manchanda

Dyrektor zarządzający Raiven Capital, globalnej firmy venture capital – hybrydowego funduszu z Kanady i Doliny Krzemowej. Mentor Global Impact Challenge na Singularity University oraz InCredibles w UE. Ekspert ds. transformacji cyfrowej.

Jędrzej Iwaszkiewicz

Współzałożyciel i Partner Zarządzający venture builder’a The Heart, odpowiedzialny za rozwój biznesu i partnerstwa strategiczne. Współpracuje z największymi międzynarodowymi firmami na różnych rynkach i w wielu branżach w regionie EMEA.

Piotr Kaniewski

Adwokat, ekspert w obszarze transakcji technologicznych,
doradca w zakresie budowania zwinnych modeli kontraktowych i zakupowych oraz implementowania w organizacjach rozwiązań IT opartych o chmurę obliczeniową.

Kamila Cichocka

Dyrektor działu marketingu w polskim oddziale firmy Microsoft. Od 15 lat pracuje w branży technologicznej w międzynarodowych organizacjach. Posiada szerokie doświadczenie w obszarze marketingu strategicznego oraz budowy nowych skutecznych modeli biznesowych.

Piotr Wojciechowski

Prezes i założyciel FUZERS, współzałożyciel polskiego oddziału Service Design Network, akredytowany trener Service Design.

Filip Werstler

Trener prezentacji i wystąpień biznesowych. Prelegent występujący na konferencjach spod znaku TEDx. Mówca nagradzany na wielu konferencjach marketingowych.

dr Macej Kawecki

Powołany przez Komisję Europejską na funkcję
Digital EU Ambassador. Prezes Instytutu Lema.
Prorektor ds. Innowacji Wyższej Szkoły Bankowej w Warszawie.

dr hab. Dominik Batorski

Współzałożyciel, członek zarządu oraz Chief Scientist firmy Sotrender, organizator meetupów Data Science Warsaw, kieruje Radą Programową konferencji Data Science Summit, wykładowca i naukowiec.

Kate Hobler

Mentorka, ekspertka transformacji zwinnej, akredytowana trenerka Scrum.org.

Dariusz Jemielniak

Ekspert w Zarządzaniu Projektami Otwartej Współpracy, Wykładowca na Akademii Leona Koźmińskiego i Harvard University. Jest także członkiem Fundacji Wikimedia oraz założycielem Insta.Ling.

Grażyna Rzehak

Ekspertka w obszarze Rozwoju Organizacji i Kultury Organizacyjnej, Doradczyni Strategiczna, CHRO/CPO, Liderka Biznesowa, Strateg HR.

Rafał Mrówka

Profesor SGH, ekspert w obszarze przywództwa w biznesie, kierownik programu MBA-SGH oraz Podyplomowych Studiów Public Relations i Strategicznego Komunikowania w Firmach w SGH.

Edward Stanoch

Ekspert w obszarze doradztwa strategicznego i HR, współzałożyciel nuChapter, certyfikowany konsultant Exponential Organizations i metody ExO Sprint.

Marek Mazierski

Prezes Zarządu PKP Energetyka Obsługa, menedżer o szerokim doświadczeniu w zarządzaniu operacyjnym w dużych spółkach infrastrukturalnych. Skuteczny lider zmian. W swojej pracy wdrażał projektyz zakresu digital transformation, change & people management, zmiany kultury organizacyjnej czy unifikacji i standaryzacji procesów.

Jowita Michalska

Założycielka i CEO Digital University, Ambasadorka
Singularity University Warsaw Chapter