Digital University

Stay updated​

Jak dbać o klientów w czasach pandemicznych zmian i niepewności?

Jak dbać o klientów w czasach pandemicznych zmian i niepewności?

W cyfrowym świecie dbanie o swoich klientów i użytkowników to nie lada wyzwanie. By mu sprostać, działania w swojej firmie warto opierać się o zaufane narzędzia, które wspierają różnorodne procesy, pomagają podejmować trafne decyzje biznesowe, tworzyć spersonalizowane doświadczenia i zapewniać wysokiej jakości obsługę.

 

Dzięki dobrze dobranym narzędziom, możemy skutecznie realizować wyznaczone cele, optymalizować i automatyzować procesy, a jednocześnie nie obniżać jakości świadczonych usług czy poziomu obsługi klientów. To niezwykle istotne, zwłaszcza w momencie przeniesienia części obszarów z offline’u do online’u. Taka zmiana może przynieść ze sobą intensywny rozwój biznesu poprzez otwarcie na nowe sposoby pozyskiwania klientów i zdobywanie ich lojalności. Warto wówczas przygotować się na nowe wyzwania w postaci nowych ścieżek i punktów styku z użytkownikami. 

 

Sprawdź, również DigiTalks o wyzwaniach w obsłudze klienta:

 

 

Dbaj o dostępność 

 

Proaktywne działania są cenne, zwłaszcza w czasach pandemicznych zmian i niepewności, kiedy to klienci częściej szukają rady, wsparcia czy dodatkowego wyjaśnienia. W takich sytuacjach warto dostarczać usługi dostępne w dowolnym miejscu i czasie. Dzięki bieżącemu supportowi możesz poprawiać doświadczenia użytkowników poprzez opcje samoobsługi czy natychmiastowego udzielenia odpowiedzi.  

Wirtualny asystent może stanowić nieocenioną pomoc podczas drobnych problemów technicznych, zwłaszcza kiedy zna historię danego klienta i błyskawicznie dostarczy niezbędny artykuł bądź wskazówkę. W takich okolicznościach nie bez znaczenia są dane zbierane w czasie bieżącym – wzrastająca liczba zapytań o konkretne zagadnienie bądź obszar pozwala przygotować materiały i narzędzia, które odciążą konsultantów, a jednocześnie zwiększą satysfakcję klienta. 

 

Twórz spersonalizowane doświadczenia 

 

W przypadku m.in. instytucji finansowych odpowiednie narzędzia umożliwiają holistyczne spojrzenie na klienta. Całościowy widok profilu ułatwia tworzenie spersonalizowanych doświadczeń w oparciu o indywidualne cele. Dzieje się tak dzięki obszernym zakresom danych i tworzeniu 360-stopniowych profili. To właśnie one umożliwiają sprawną obsługę, budowanie jakościowych relacji, przewidywanie potrzeb i lepsze zrozumienie klientów. Sztuczna inteligencja natomiast ułatwi wykrywanie podejrzanych bądź niezwykłych aktywności, dzięki którym błyskawicznie rozwiążesz potencjalne problemy. 

 

By osiągać wyznaczone cele w różnych obszarach działalności, warto korzystać ze wsparcia zaufanych partnerów. Sprawdź, jak inteligentne aplikacje biznesowe, takie jak Microsoft Dynamics 365, pomagają we wprowadzaniu innowacji: 

 

https://youtube.com/playlist?list=PLe-vKO1_AHmmEP8MYWy6KpX8leabZmQx0 

 

Pobierz broszurę z ofertą na Święta 2024!

dr hab. Dominik Batorski

Współzałożyciel, członek zarządu oraz Chief Scientist firmy Sotrender, organizator meetupów Data Science Warsaw, kieruje Radą Programową konferencji Data Science Summit, wykładowca i naukowiec.

Marek Mazierski

Prezes Zarządu PKP Energetyka Obsługa, menedżer o szerokim doświadczeniu w zarządzaniu operacyjnym w dużych spółkach infrastrukturalnych. Skuteczny lider zmian. W swojej pracy wdrażał projektyz zakresu digital transformation, change & people management, zmiany kultury organizacyjnej czy unifikacji i standaryzacji procesów.

Edward Stanoch

Ekspert w obszarze doradztwa strategicznego i HR, współzałożyciel nuChapter, certyfikowany konsultant Exponential Organizations i metody ExO Sprint.

Rafał Mrówka

Profesor SGH, ekspert w obszarze przywództwa w biznesie, kierownik programu MBA-SGH oraz Podyplomowych Studiów Public Relations i Strategicznego Komunikowania w Firmach w SGH.

Grażyna Rzehak

Ekspertka w obszarze Rozwoju Organizacji i Kultury Organizacyjnej, Doradczyni Strategiczna, CHRO/CPO, Liderka Biznesowa, Strateg HR.

Dariusz Jemielniak

Ekspert w Zarządzaniu Projektami Otwartej Współpracy, Wykładowca na Akademii Leona Koźmińskiego i Harvard University. Jest także członkiem Fundacji Wikimedia oraz założycielem Insta.Ling.

Kate Hobler

Mentorka, ekspertka transformacji zwinnej, akredytowana trenerka Scrum.org.

dr Macej Kawecki

Powołany przez Komisję Europejską na funkcję
Digital EU Ambassador. Prezes Instytutu Lema.
Prorektor ds. Innowacji Wyższej Szkoły Bankowej w Warszawie.

Pobierz broszurę

Filip Werstler

Trener prezentacji i wystąpień biznesowych. Prelegent występujący na konferencjach spod znaku TEDx. Mówca nagradzany na wielu konferencjach marketingowych.

Piotr Wojciechowski

Prezes i założyciel FUZERS, współzałożyciel polskiego oddziału Service Design Network, akredytowany trener Service Design.

Kamila Cichocka

Dyrektor działu marketingu w polskim oddziale firmy Microsoft. Od 15 lat pracuje w branży technologicznej w międzynarodowych organizacjach. Posiada szerokie doświadczenie w obszarze marketingu strategicznego oraz budowy nowych skutecznych modeli biznesowych.

Piotr Kaniewski

Adwokat, ekspert w obszarze transakcji technologicznych,
doradca w zakresie budowania zwinnych modeli kontraktowych i zakupowych oraz implementowania w organizacjach rozwiązań IT opartych o chmurę obliczeniową.

Jędrzej Iwaszkiewicz

Współzałożyciel i Partner Zarządzający venture builder’a The Heart, odpowiedzialny za rozwój biznesu i partnerstwa strategiczne. Współpracuje z największymi międzynarodowymi firmami na różnych rynkach i w wielu branżach w regionie EMEA.

Supreet Singh Manchanda

Dyrektor zarządzający Raiven Capital, globalnej firmy venture capital – hybrydowego funduszu z Kanady i Doliny Krzemowej. Mentor Global Impact Challenge na Singularity University oraz InCredibles w UE. Ekspert ds. transformacji cyfrowej.

Jowita Michalska

Założycielka i CEO Digital University, Ambasadorka
Singularity University Warsaw Chapter