W cyfrowym świecie dbanie o swoich klientów i użytkowników to nie lada wyzwanie. By mu sprostać, działania w swojej firmie warto opierać się o zaufane narzędzia, które wspierają różnorodne procesy, pomagają podejmować trafne decyzje biznesowe, tworzyć spersonalizowane doświadczenia i zapewniać wysokiej jakości obsługę.
Dzięki dobrze dobranym narzędziom, możemy skutecznie realizować wyznaczone cele, optymalizować i automatyzować procesy, a jednocześnie nie obniżać jakości świadczonych usług czy poziomu obsługi klientów. To niezwykle istotne, zwłaszcza w momencie przeniesienia części obszarów z offline’u do online’u. Taka zmiana może przynieść ze sobą intensywny rozwój biznesu poprzez otwarcie na nowe sposoby pozyskiwania klientów i zdobywanie ich lojalności. Warto wówczas przygotować się na nowe wyzwania w postaci nowych ścieżek i punktów styku z użytkownikami.
Sprawdź, również DigiTalks o wyzwaniach w obsłudze klienta:
Dbaj o dostępność
Proaktywne działania są cenne, zwłaszcza w czasach pandemicznych zmian i niepewności, kiedy to klienci częściej szukają rady, wsparcia czy dodatkowego wyjaśnienia. W takich sytuacjach warto dostarczać usługi dostępne w dowolnym miejscu i czasie. Dzięki bieżącemu supportowi możesz poprawiać doświadczenia użytkowników poprzez opcje samoobsługi czy natychmiastowego udzielenia odpowiedzi.
Wirtualny asystent może stanowić nieocenioną pomoc podczas drobnych problemów technicznych, zwłaszcza kiedy zna historię danego klienta i błyskawicznie dostarczy niezbędny artykuł bądź wskazówkę. W takich okolicznościach nie bez znaczenia są dane zbierane w czasie bieżącym – wzrastająca liczba zapytań o konkretne zagadnienie bądź obszar pozwala przygotować materiały i narzędzia, które odciążą konsultantów, a jednocześnie zwiększą satysfakcję klienta.
Twórz spersonalizowane doświadczenia
W przypadku m.in. instytucji finansowych odpowiednie narzędzia umożliwiają holistyczne spojrzenie na klienta. Całościowy widok profilu ułatwia tworzenie spersonalizowanych doświadczeń w oparciu o indywidualne cele. Dzieje się tak dzięki obszernym zakresom danych i tworzeniu 360-stopniowych profili. To właśnie one umożliwiają sprawną obsługę, budowanie jakościowych relacji, przewidywanie potrzeb i lepsze zrozumienie klientów. Sztuczna inteligencja natomiast ułatwi wykrywanie podejrzanych bądź niezwykłych aktywności, dzięki którym błyskawicznie rozwiążesz potencjalne problemy.
By osiągać wyznaczone cele w różnych obszarach działalności, warto korzystać ze wsparcia zaufanych partnerów. Sprawdź, jak inteligentne aplikacje biznesowe, takie jak Microsoft Dynamics 365, pomagają we wprowadzaniu innowacji:
https://youtube.com/playlist?list=PLe-vKO1_AHmmEP8MYWy6KpX8leabZmQx0