Marta Pawlak-Dobrzańska (1)

Marta Pawlak-Dobrzańska

 CEO/Strateg i Analityk HR w Great Digital 

Kopia Bez tytułu (24)
Speaking topics

Jak zadbać o candidate experience  
Digital HR, czyli jak zmienić doświadczenia kandydatów i pracowników 
Analiza danych w HR 
Big data w HR 
Analiza danych dla nieanalityków 
 Customer experience, czyli dlaczego warto i jak możesz lepiej zrozumieć swojego klienta 

Abstracts

Szkolenie rozpoczyna się wprowadzeniem do tematu, czyli przedstawieniem przykładów na wykorzystanie danych, które ułatwiają nam codzienne funkcjonowanie. Omawiane przykłady dotyczą m.in.  Google, Spotify, Amazon i pozwalają płynnie przejść do omówienia kluczowych zagadnień dotyczących pracy z danymi.  Uczestnicy dowiadują się m.in. dlaczego warto analizować dane, jakie rodzaje danych można analizować, jakie kompetencje, które pomagają w byciu analitykiem oraz jakie są najczęstsze pułapki w analizie danych i sposoby radzenia sobie z nimi. W trakcie szkolenia uczestnicy wykonują też zadanie grupowe pozwalające na przećwiczenie systemowego podejścia do pracy z danymi oraz przezwyciężenie obaw dotyczących analizy danych. W module „analityka a big data” uczestnicy poznają kluczowe podobieństwa i różnice pomiędzy pojęciami, a także najnowsze trendy w obszarze big data. Dzięki udziale w szkoleniu uczestnicy dowiadują się m.in: gdzie w codziennym życiu mogą znaleźć przykłady zastosowania analizy danych, jak zacząć pracę z danymi, jakie kompetencje są pomocne i jakie warto rozwijać oraz na co zwracać uwagę pracując z danymi, jakich pułapek unikać. 

W trakcie szkolenia uczestnicy dowiadują się czym jest customer experience i czym różni się od obsługi klienta. Poznają też kluczowe narzędzia (mapa empatii, persona, mapa doświadczeń klienta) pozwalające poczuć i zrozumieć potrzeby klienta. Kolejnym etapem jest omówienie podejść pozwalających zmierzyć doświadczenia klientów, sposobów zbierania feedbacku oraz kluczowych metryk, ich zalet i możliwych ograniczeń. Wreszcie, ważnym elementem szkolenia jest przećwiczenie poznanych pojęć i metod pracy nad doświadczeniami klienta w ćwiczeniu, jakie uczestnicy wykonują, a następnie omawiają razem z trenerem. Dzięki udziale w szkoleniu uczestnicy dowiedzą się m.in. z  czego wynika popularność terminu customer experience i dlaczego warto się nim zainteresować, jak metody stosowane w customer experience można wykorzystać w codziennej pracy, a także jak mierzyć doświadczenia klientów i efekt zmian, jakie w nich wprowadzamy. 

Uczestnicy wykładu poznają trendy i innowacje, jakie w ostatnim czasie pojawiły się na rynku polskim. Zaprezentowany materiał będzie podparty danymi z najnowszych raportów branżowych i badań. Będzie mowa m.in. o sposobach na dotarcie do kandydatów pasywnych, przyciągnięcie uwagi działaniami komunikacyjnymi, zachęcenie do aplikowania do danej firmy, wdrożenie nowych, a także zaangażowanie i utrzymanie pracowników. Nie zabraknie przykładów innowacyjnych rozwiązań obszarze candidate i employee experience z polskiego rynku wprowadzonych przez firmy z różnych branż i sektorów. W trakcie wystąpienia uczestnicy poznają też warte uwagi narzędzia digital HR, które pozwalają na poprawę doświaczeń kandydatów i pracowników, w tym rozwiązania, które powstają w dynamicznie rozwijającym się sektorze polskich startupów HR Tech.   Spotkanie zakończy się częścią warsztatową, kiedy to uczestnicy pod kierunkiem trenera będą mogli przedyskutować omawiane trendy i wybrać te, które wydają się najlepiej odpowiadać na obecne potrzeby firmy. Dzięki wymianie opinii na gorąco łatwiej będzie wybrać zagadnienia, do których warto będzie wrócić już po spotkaniu z Digital University.

 

Much of our current organizational paradigm is defined by the early models of industrial capitalism, in which human beings were stripped of their complexity and utilized for their basic labour skills to meet rising consumer demands via increased factory output. Efficiency and productivity were the hallmarks of industrial capitalism, motivated by a fear of competition and an aggressive drive towards growth and market dominance. Since then, the predominant metaphor for an organization has been ‘the machine’. The organization-as-a-machine mentality has justified success at all costs, leading to economic prosperity for some, often at the cost of ethics, human happiness, and social and environmental awareness. This talk offers an alternative template for organizational success by drawing on Eastern philosophy and research in the field of contemplative science. In this talk, Anahita highlights the positive potential of organizations by first identifying the obstacles and dysfunctions that hinder organizational success at individual, interpersonal and organizational levels. Anahita examines the notion of an organization as a living system with a mind of its own; namely, its culture. She invites the audience to identify the attributes of an organization that is awakening to its positive potential, along with the impact it can have on its members and the world at large. With this talk, the audience will receive a provocative template for organizational success and practical instructions on how to foster bottom-up transformation by continuously shaping the mind of an organization. Anahita will offer a new definition of success, inspired by a world view that sees phenomena as interdependent, happiness as a key ingredient for sustainable success, and leadership as a responsibility towards increased awareness, ethics and social transformation. The audience will receive takeaways on how to harness the latent potential of organizations and leaders as forces for social and environmental transformation, while cultivating positive cultures internally and achieving bottom-line success.  

Bio note

Ekspert z ponad 15-letnim doświadczeniem w branży HR. Przez 11 lat pracowała w Pracuj.pl jako szef zespołów analitycznych, badawczych i big data. Przeprowadziła kilkadziesiąt projektów obejmujących pracę nad doświadczeniami wszystkich stron uczestników procesów HR-owych (pracowników, kandydatów oraz HR-owców), a także klientów b2b i b2c. Od 4 lat pracuje jako Strateg i Analityk HR w agencji Great Digital, którą założyła. Odpowiada m.in. za zwiększanie efektywności procesów HR, ze szczególnym naciskiem na efekty rekrutacji. Projektuje i koordynuje badania candidate i employee experience. Prowadzi i przygotowuje badania EVP (Employee Value Proposition) oraz strategie EVP dla czołowych pracodawców. Odpowiadała też za wdrożenia nowoczesnych technologii w HR w kilku agencjach rekrutacyjnych. Do klientów Great Digital należą m.in. mBank (kilkuletnia współpraca w obszarze candidate experience), Randstad Polska (kilkuletnia współpraca obejmująca m.in. przygotowanie i wdrożenie strategii candidate oraz customer experience), Capgemini Polska (kilkumiesięczny projekt analityczno-badawczy zakończony przygotowaniem strategii komunikacji wewnętrznej obejmującej 8000 pracowników w kilku lokalizacjach w Polsce), a także Credit Agricole Bank Polska S.A., BSH Polska, IT Kontrakt, Faurecia, T-Mobile i Hebe. Jako ekspert w obszarze analityki danych, trendów HR i customer experience publikowała teksty w licznych czasopismach branżowych m.in. w Harvard Busines Review Polska, Personel i Zarządzanie. Regularnie występuje jako prelegent na konferencjach (m.in. Geek Girls Carrots, HR Camp, HR Evolution, HR Data Forum), a od 3 lat pracuje jako wykładowca na studiach podyplomowych Talent Management in Tech Companies na Akademii Górniczo-Hutniczej, gdzie prowadzi 2 kursy Analityka HR oraz Digital HR.

Video: 

Pozwól nam znaleźć najlepszego eksperta na Twoje wydarzenie

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial