Digital University

Edward Stanoch

#Leadership & Motivation
#Organizational Culture
#Digital Transformation
#Business & Strategy

  • Język: PL, EN
  • Skąd podróżuje: Polska, Warszawa

Edward
Stanoch

Międzynarodowy Konsultant ds. Strategii i HR, Współzałożyciel nuChapter, Certyfikowany Konsultant ExO & Coach Sprint Method 

Bio

Posiada blisko 23-letnie doświadczenie w obszarze doradztwa strategicznego i HR zdobyte w firmach: Bossard Consultants, Gemini Consulting, Cap Gemini. 

Edward Stanoch przez 15 lat związany był z Hewitt Associates, później Aon Hewitt, gdzie w roku 2005 objął rolę Dyrektora Zarządzającego i członka zarządu odpowiedzialnego za rozwój rynku polskiego, przeprowadzając z sukcesem transformację firmy, w tym siedmiokrotne zwiększenie wielkości obrotów i poprawę rentowności firmy, między innymi dzięki wprowadzeniu na polski rynek badania zaangażowania pracowników „Najlepsi Pracodawcy”. Przez 4 lata, już jako Partner w Aon Hewitt rozwijał Europejską Praktykę Talent, kierując zespołem doradczym i analitycznym w UK, Niemczech i Europie Środkowowschodniej. 

Edward Stanoch to również wieloletni i uznany wykładowca EMBA Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej, w zakresie zarządzania strategicznego. Mentor programu MIT Enterprise Forum Poland dla start-upów w ścieżce „Zdrowie” w zakresie formułowania i wdrożenia strategii rozwoju firmy oraz pomiaru postępu jej realizacji. Blisko współpracujący z funduszem venture capital Alfabeat głównie wspierając analizę strategiczną projektów będących przedmiotem zainteresowania funduszu. 

Współzałożyciel nuChapter – firmy oferującej na polskim rynku unikalne badanie stylu życia z wykorzystaniem zaawansowanej technologii i algorytmów do pomiaru rytmu serca. Misją firmy jest inspirowanie do zmiany nawyków w celu poprawy jakości życia i pracy oraz efektywności osobistej. 

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz renomowanych programów menedżerskich m.in: MIT, Singularity University, Harvard Business School, Cornell University, INSEAD, London School of Economics, Team Diagnostic International. Certyfikowany konsultant Exponential Organizations i metody ExO Sprint.  

Entuzjasta nowych technologii w medycynie. Od wielu lat blisko współpracuje z właścicielami i Zarządem firmy Adamed, w tym również pełniąc funkcję niezależnego członka rady nadzorczej w Silvermedia S.A., spółki zależnej Adamed, rozwijającej technologie informatyczne w zakresie telemedycyny. 

Promotor wellbeing, pasjonat triathlonu, wypraw polarnych oraz minimalistycznego podróżowania. 

Edward Stanoch - Abstrakty:

Organizacje Wykładnicze to nie filmowe science fiction. To realne podmioty, którym udało się odnaleźć w nowej rzeczywistości i rozwijać w sposób wykładniczy odpowiadając na współczesne problemy i wyzwania społeczno-gospodarcze. W tym celu wykorzystują nowe organizacyjne atrybuty i rozwijają wokół siebie zwinne ekosystemy wspierające proces tworzenia wartości. W ramach wykładu będzie można się dowiedzieć m.in.: jakie są kierunki rozwoju organizacji i ich kultur organizacyjnych w dobie transformacji cyfrowej i nowych technologii – zmiana paradygmatów zarządzania, co charakteryzuje i wyróżnia organizacje wykładnicze, w jaki sposób tego typu organizacje definiują modele biznesowe, jaką organizację pracy stosują i w jaki sposób nieustannie eksperymentują, aby nie dać się zaskoczyć przez zmiany w otoczeniu zewnętrznym.  

Tempo zmian zewnętrznych przyśpiesza wraz postępem technologicznym w wielu dziedzinach naszego życia. Dla wielu firm funkcjonujących w oparciu o tradycyjne modele biznesowe stwarza to ogromne zagrożenie dla ich przyszłości. Pomimo deklarowanej przez ich liderów potrzeby zmian, wewnętrzny układ immunologiczny takich organizacji, spowalnia lub wręcz eliminuje działania naruszające status-quo. Wtóruje temu niejasność co do autentycznego sensu istnienia organizacji i jej rynkowej misji, a przez to ograniczona zdolność wykorzystania potencjału i siły sprawczej kapitału ludzkiego i nowych technologii. Punktem wyjścia jakiejkolwiek transformacji organizacji jest potwierdzenie jej Massive Transformative Purpose (MTP), który zapewni jej angażującą nawigację w czasach niepewności. W ramach wykładu uczestnicy będą mieli okazję zapoznać się z przykładami i poznać praktyczne aspekty definiowania MTP dla swojej firmy. 

Disrupt or be disrupted”, o przyszłości organizacji i zdolności jej przetrwania na rynku będzie decydować poziom jej innowacyjności oraz potencjał wdrożeniowy. Organizacje muszą być w stanie zablokować swój wewnętrzny układ immunologiczny, ograniczający lub eliminujący innowacyjność, by skutecznie się transformować i wykorzystywać nowe technologie.  W ramach wykładu uczestnicy zapoznają się z bardzo praktyczną metodą ExO Sprint, – kreacji, eksperymentowania i testowania innowacyjnych pomysłów wspierających Core Business firmy, ale także wychodzących poza dotychczasowe spektrum działalności firmy. Dowiedz się jak w 10 tygodni może przyśpieszyć transformację Twojej firmy.  

W czasach niepewności, nieustannych zmian, zakłóceń oraz presji otoczenie zewnętrznego i wewnętrznego coraz większego znaczenia nabiera odporność i witalność liderów.  Uważność, zdolność koncentracji oraz umiejętność radzenie sobie ze stresem będą determinowały jakość i efektywność przywództwa w czasach VUCA. Zachowanie właściwych proporcji pomiędzy stresem a regeneracją ma wpływ na naszą produktywność, zaangażowanie i kreatywność. Warto zadbać o swoją witalność, aby skutecznie stawić czoła wyzwaniom XXI wieku – podejście zorientowane na człowieka powinno być fundamentem każdej transformacji. W ramach wykładu uczestnicy będą mogli zapoznać się z wynikami najnowszych badań na temat witalności liderów i zainspirować do zmiany do swoich nawyków.  

Zamów speakera/kę

    Wybierz Eksperta/kę, która Cię interesuje?

    Czy interesuje Cię konkretny obszar? ( max 3)

    Wybierz z listy

    Oświadczam, że zapoznałem się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych przez DIGITAL UNIVERSITY sp. z o.o. w Warszawie i akceptuję jej treść. Dane podane za pośrednictwem formularza będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi, jeśli pytanie będzie odnosić się do naszych usług w odpowiedzi możemy przedstawić naszą ofertę. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do nawiązania kontaktu.