Digital University

David Gram

#Innovation & Creativity
#Digital Transformation
#Business & Strategy

  • Język: EN
  • Skąd podróżuje: Denmark

David
Gram

Innovation thought-leader & Co-founder of Diplomatic Rebels, Former Head of Ventures, EMEA at LEGO Ventures, Executive Advisor 

Bio

David Gram przez ostatnie 20 lat pracował nad radykalnymi innowacjami i metodami Lean Start-up w małych firmach i dużych globalnych korporacjach – m.in. jako Head of Innovation w Scandinavian Airlines, jako Senior Innovation Director w LEGO Future Lab, a ostatnio jako Venture Partner w LEGO Ventures. David Gram, wykorzystując design thinking i agile development,  kierował jednostkami i innowacyjnymi projektamiod początku ich powstawania do ich pełnego rozwoju. Ostatnio kierował tworzeniem i wdrożeniem LEGO Ventures, nowego  działu strategicznego w Grupie LEGO Brand Group. David jest współzałożycielem Diplomatic Rebels; firmy, której celem jest pomoc  firmom i specjalistom z całego świata w pewniejszym wdrażaniu innowacji. David jest pasjonatem przekształcania dużych organizacji w innowatorów Lean. Wierzy, że firmy mają nie tylko możliwość lepszego wykorzystania swoich zasobów, aktywów i wiedzy fachowej w tworzeniu wartości, ale również odpowiedzialność za kierowanie globalną zmianą w sposób, który ma długoterminowy, pozytywny wpływ na ludzi i planetę. Dzięki swojemu doświadczeniu David doszedł do kilku unikalnych spostrzeżeń  i opracował sposób podejścia do tego, w jaki sposób firmy mogą utrzymać się na rynku w coraz szybciej zmieniającym się świecie oraz jak ich organizacja może przekształcić się w wiodącego innowatora. Wierzy, że każda osoba w organizacji może zostać innowatorem  lub, jak to nazywa, Dyplomatycznym Buntownikiem. Jako doświadczony międzynarodowy mówca i doradca wykonawczy, David wykorzystuje swoją pasję do przeprowadzania przełomowych innowacji, dzięki czemu chce inspirować oraz wprowadzać ten nowy sposób myślenia i zestaw narzędzi do organizacji na całym świecie. 

David Gram - Abstrakty:

Intrapreneurship is the act of behaving like an entrepreneur while working within a large organization. This approach enables larger companies to breakout of old habits and ways of working to meet future challenges and disruptions in an agile, nimble and fast manner, minimizing risk and maximizing learning.  

Understand why having a clear purpose and understanding of the company’s core capabilities is essential for driving effective innovation and how setting limits to what you do will increase your chances of success dramatically.  

Growing big is no longer a clear strength for companies as they risk becoming slow and unable to adopt. It seems that with size comes a growing fear of failing which paralyzes experimentation. Understand how to transform the growing organization into a nimble and adaptive ecosystem of capabilities, assets and talent.  

Understand how customer insights and user-participation can change not only a company’s approach to product development, but the entire business model and value creation process.  

How to challenge status quo with disruptive and provocative new ideas and projects – without losing the support and respect from colleagues and management. Understand the 5 habits of highly impactful intrapreneurs and become a Diplomatic Rebel. 

Attracting, retaining and leading the millennial & GenZ entrepreneurs demands a new approach to leadership and new ways of working. Understand how to embrace the skills and mindset of the new generations to drive disruptive innovation. 

Zamów speakera/kę

    Wybierz Eksperta/kę, która Cię interesuje?

    Czy interesuje Cię konkretny obszar? ( max 3)

    Wybierz z listy

    Oświadczam, że zapoznałem się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych przez DIGITAL UNIVERSITY sp. z o.o. w Warszawie i akceptuję jej treść. Dane podane za pośrednictwem formularza będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi, jeśli pytanie będzie odnosić się do naszych usług w odpowiedzi możemy przedstawić naszą ofertę. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do nawiązania kontaktu.