Digital University

Rafał Mrówka

#Digital Transformation
#Leadership & Motivation
#Digital Mindset
#Business & Strategy

  • Język: PL, EN
  • Skąd podróżuje: Polska, Warszawa

Rafał
Mrówka

Professor at SGH Warsaw School of Economics, Director of the MBA-SGH Program, Digital Transformation & Leadership Expert

Bio

Rafał Mrówka, Ph.D. is an associate professor at the Department of Management Theory at SGH Warsaw School of Economics. He specializes in the analysis of modern models of organization, digital transformation, leadership issues, corporate social responsibility, employee satisfaction and engagement surveys and public relations. He is also the director of the MBA-SGH program (executive MBA program in SGH Warsaw School of Economics, one of the best EMBA programs in Poland) and the director of Postgraduate Studies in Public Relations and Strategic Communicating in Companies at SGH. He completed several training courses, including advanced training in Design Thinking at HPI Academy in Germany and International Management Teachers Academy in Bled in Slovenia. He has lectured or participated in research programs at Tel Aviv University (Israel) and Universite Catholique de Lille (France). Rafał Mrówka is also active in business consulting and managerial trainings – he has about 20 years of experience in managing projects for business, is co-owner of consulting and training company IMMOQEE. He worked i.e. for Umbrella Project (the UNDP program in Poland), BIGRAM Personnel Consulting, ITO – United Change Company, Hewlett-Packard, Euler Hermes, Tetra Pak, Schneider Electric, Wabco, Microsoft, Auchan, EDS, Esselte, Siemens, Allianz, Leroy Merlin, Cersanit. He specializes in employee satisfaction and engagement surveys, boosting employee engagement, innovation support programs, development managerial skills, communication and public relations. He is a member of the Advisory Board of the School for Leaders Foundation, which shapes leadership attitudes in society. 

Rafał Mrówka - Abstrakty:

How does leadership change in modern organizations in the face of environmental challenges? How do today’s leaders open organizations to stakeholder engagement? How do they inspire a culture of openness? How do they stimulate employee engagement at all levels? What role should managers play in this process? Who is the responsible smart leader? This workshop will be devoted to this issue. It will be based on examples mainly from the business world – but not always on examples of typical business organizations. The participants of the lecture may be surprised by case studies of organizations with extremely dispersed leadership, effectively managed organizational networks with a motivated effective teams of employees who are not subject to standard control systems. Real leaders will also speak to the participants, conveying their messages.  All this should stimulate participants to reflect on their role in their own organisation. 

Zamów speakera/kę

    Wybierz Eksperta/kę, która Cię interesuje?

    Czy interesuje Cię konkretny obszar? ( max 3)

    Wybierz z listy

    Oświadczam, że zapoznałem się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych przez DIGITAL UNIVERSITY sp. z o.o. w Warszawie i akceptuję jej treść. Dane podane za pośrednictwem formularza będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi, jeśli pytanie będzie odnosić się do naszych usług w odpowiedzi możemy przedstawić naszą ofertę. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do nawiązania kontaktu.

    Supreet Singh Manchanda

    Dyrektor zarządzający Raiven Capital, globalnej firmy venture capital – hybrydowego funduszu z Kanady i Doliny Krzemowej. Mentor Global Impact Challenge na Singularity University oraz InCredibles w UE. Ekspert ds. transformacji cyfrowej.

    Jędrzej Iwaszkiewicz

    Współzałożyciel i Partner Zarządzający venture builder’a The Heart, odpowiedzialny za rozwój biznesu i partnerstwa strategiczne. Współpracuje z największymi międzynarodowymi firmami na różnych rynkach i w wielu branżach w regionie EMEA.

    Piotr Kaniewski

    Adwokat, ekspert w obszarze transakcji technologicznych,
    doradca w zakresie budowania zwinnych modeli kontraktowych i zakupowych oraz implementowania w organizacjach rozwiązań IT opartych o chmurę obliczeniową.

    Kamila Cichocka

    Dyrektor działu marketingu w polskim oddziale firmy Microsoft. Od 15 lat pracuje w branży technologicznej w międzynarodowych organizacjach. Posiada szerokie doświadczenie w obszarze marketingu strategicznego oraz budowy nowych skutecznych modeli biznesowych.

    Piotr Wojciechowski

    Prezes i założyciel FUZERS, współzałożyciel polskiego oddziału Service Design Network, akredytowany trener Service Design.

    Filip Werstler

    Trener prezentacji i wystąpień biznesowych. Prelegent występujący na konferencjach spod znaku TEDx. Mówca nagradzany na wielu konferencjach marketingowych.

    dr Macej Kawecki

    Powołany przez Komisję Europejską na funkcję
    Digital EU Ambassador. Prezes Instytutu Lema.
    Prorektor ds. Innowacji Wyższej Szkoły Bankowej w Warszawie.

    dr hab. Dominik Batorski

    Współzałożyciel, członek zarządu oraz Chief Scientist firmy Sotrender, organizator meetupów Data Science Warsaw, kieruje Radą Programową konferencji Data Science Summit, wykładowca i naukowiec.

    Kate Hobler

    Mentorka, ekspertka transformacji zwinnej, akredytowana trenerka Scrum.org.

    Dariusz Jemielniak

    Ekspert w Zarządzaniu Projektami Otwartej Współpracy, Wykładowca na Akademii Leona Koźmińskiego i Harvard University. Jest także członkiem Fundacji Wikimedia oraz założycielem Insta.Ling.

    Grażyna Rzehak

    Ekspertka w obszarze Rozwoju Organizacji i Kultury Organizacyjnej, Doradczyni Strategiczna, CHRO/CPO, Liderka Biznesowa, Strateg HR.

    Rafał Mrówka

    Profesor SGH, ekspert w obszarze przywództwa w biznesie, kierownik programu MBA-SGH oraz Podyplomowych Studiów Public Relations i Strategicznego Komunikowania w Firmach w SGH.

    Edward Stanoch

    Ekspert w obszarze doradztwa strategicznego i HR, współzałożyciel nuChapter, certyfikowany konsultant Exponential Organizations i metody ExO Sprint.

    Marek Mazierski

    Prezes Zarządu PKP Energetyka Obsługa, menedżer o szerokim doświadczeniu w zarządzaniu operacyjnym w dużych spółkach infrastrukturalnych. Skuteczny lider zmian. W swojej pracy wdrażał projektyz zakresu digital transformation, change & people management, zmiany kultury organizacyjnej czy unifikacji i standaryzacji procesów.

    Jowita Michalska

    Założycielka i CEO Digital University, Ambasadorka
    Singularity University Warsaw Chapter