#Digital Transformation
#Digital Mindset
- Język: PL, EN
- Skąd podróżuje: Polska, Warszawa
Piotr
Hołownia
Specjalista w zakresie technologii i digitalizacji, ekspert w zwinnym zarządzaniu organizacją i skalowaniu biznesu z wykorzystaniem innowacji cyfrowych.
Bio
Piotr Hołownia to lider biznesowy i technologiczny, prowadzący transformacje cyfrowe i zmieniający kulturę organizacji w kierunku koncentracji na wzroście, ludziach i zwinności. Ponadto praktyk w tworzeniu cyfrowych strategii biznesowych, skalowaniu produktów cyfrowych i budowaniu zwinnych organizacji technologicznych. Obecnie Piotr Hołownia odpowiedzialny jest za platformy technologiczne i budowanie organizacji produktowej w globalnej firmie FMCG (Reckitt). Wcześniej był odpowiedzialny za wszystkie operacje cyfrowe w IKEA Polska (transformacja cyfrowa i produkty, zarządzanie danymi, infosec, IT) oraz kierujący transformacją Agile w T-Mobile Polska.
Piotr Hołownia - Abstrakty
Transformacja cyfrowa stała się kluczowym elementem dla organizacji chcących zachować konkurencyjność w dzisiejszym, szybko zmieniającym się środowisku biznesowym.
Poznajmy DLACZEGO i JAK transformacji cyfrowej. Dlaczego jej potrzebujemy? Jak może wpłynąć na organizacje w różnych branżach? Jak konkretny biznes lub branża może z niej skorzystać?
Omówimy różne elementy cyfrowej transformacji, w tym technologie takie jak chmura obliczeniowa, big data i Internet rzeczy (IoT), a także zmiany organizacyjne/kulturowe, takie jak metodologia Agile i zmiana cyfrowego sposobu myślenia. Zbadamy również wyzwania i możliwości, przed którymi stają organizacje w procesie cyfrowej transformacji, takie jak obawy dotyczące prywatności i bezpieczeństwa danych, kulturowy opór wobec zmian oraz potrzeba upskillingu i reskillingu. Poprzez studia przypadków i praktyczne przykłady, ta prezentacja ma na celu zapewnienie kompleksowego zrozumienia transformacji cyfrowej i jej potencjału do napędzania innowacji, wzrostu i sukcesu w organizacjach.
Prezentacja/warsztat na temat transformacji Agile w organizacjach będzie badać wyzwania i korzyści z przyjęcia metodologii Agile w nowoczesnych organizacjach. Nawigując od ram agile do studiów przypadków i praktycznych przykładów, moduł ten ma na celu osiągnięcie jasnego zrozumienia korzyści i wyzwań związanych z transformacją Agile, a także narzędzi i strategii niezbędnych do skutecznego wdrożenia i utrzymania praktyk Agile w organizacji.
Ta prezentacja na temat Omnichannel, Connected Retail i przyszłości E-Commerce zapewni przegląd obecnego stanu retailu i roli technologii w kształtowaniu przyszłości zakupów. Wybierzmy się we wspólną podróż przez kluczowe trendy i strategie, jak również narzędzia i najlepsze praktyki niezbędne do prosperowania w tym szybko zmieniającym się krajobrazie.
Wspólnie będziemy odkrywać:
- koncepcję omnichannel retail i jak umożliwia ona sprzedawcom detalicznym zapewnienie płynnego, zintegrowanego doświadczenia zakupowego we wszystkich kanałach i punktach styku, w tym online, mobilnie, w sklepie i w mediach społecznościowych.
- znaczenie connected retail, które polega na wykorzystaniu danych i technologii w celu uzyskania wglądu w zachowania klientów, personalizacji doświadczeń zakupowych i zwiększenia zaangażowania klientów.
- zbadanie możliwości związanych z trendami i innowacjami kształtującymi nowoczesny omnichannel, takimi jak phygital, mobile commerce, social commerce i augmented reality
- studia przypadków i przykłady z życia wzięte, w jaki sposób sprzedawcy detaliczni mogą wykorzystać te strategie i technologie, aby pozostać konkurencyjnym, zwiększyć zaangażowanie klientów, zbudować lojalność wobec marki i osiągnąć długoterminowe relacje z klientami
- wyzwania i ryzyko związane z tymi strategiami, takie jak zagrożenia cybernetyczne, obawy dotyczące prywatności danych oraz potrzeba ciągłych inwestycji w technologię i infrastrukturę
- praktyczne wskazówki, jak detaliści mogą skutecznie zaplanować i zrealizować strategię omnichannel & connected retail, w tym znaczenie silnego przywództwa, współpracy międzyfunkcyjnej, koncentrowania się na kliencie, ciągłych pomiarów i optymalizacji oraz kultury innowacji i eksperymentów.