Digital University

Piotr Hołownia

#Digital Transformation
#Digital Mindset

  • Język: PL, EN
  • Skąd podróżuje: Polska, Warszawa

Piotr
Hołownia

Specjalista w zakresie technologii i digitalizacji, ekspert w zwinnym zarządzaniu organizacją i skalowaniu biznesu z wykorzystaniem innowacji cyfrowych.

Bio

Piotr Hołownia to lider biznesowy i technologiczny, prowadzący transformacje cyfrowe i zmieniający kulturę organizacji w kierunku koncentracji na wzroście, ludziach i zwinności. Ponadto praktyk w tworzeniu cyfrowych strategii biznesowych, skalowaniu produktów cyfrowych i budowaniu zwinnych organizacji technologicznych. Obecnie Piotr Hołownia  odpowiedzialny jest za platformy technologiczne i budowanie organizacji produktowej w globalnej firmie FMCG (Reckitt). Wcześniej był odpowiedzialny za wszystkie operacje cyfrowe w IKEA Polska (transformacja cyfrowa i produkty, zarządzanie danymi, infosec, IT) oraz kierujący transformacją Agile w T-Mobile Polska.

Piotr Hołownia - Abstrakty

Transformacja cyfrowa stała się kluczowym elementem dla organizacji chcących zachować konkurencyjność w dzisiejszym, szybko zmieniającym się środowisku biznesowym.   

Poznajmy DLACZEGO i JAK transformacji cyfrowej. Dlaczego jej potrzebujemy? Jak może wpłynąć na organizacje w różnych branżach? Jak konkretny biznes lub branża może z niej skorzystać?   

Omówimy różne elementy cyfrowej transformacji, w tym technologie takie jak chmura obliczeniowa, big data i Internet rzeczy (IoT), a także zmiany organizacyjne/kulturowe, takie jak metodologia Agile i zmiana cyfrowego sposobu myślenia. Zbadamy również wyzwania i możliwości, przed którymi stają organizacje w procesie cyfrowej transformacji, takie jak obawy dotyczące prywatności i bezpieczeństwa danych, kulturowy opór wobec zmian oraz potrzeba upskillingu i reskillingu. Poprzez studia przypadków i praktyczne przykłady, ta prezentacja ma na celu zapewnienie kompleksowego zrozumienia transformacji cyfrowej i jej potencjału do napędzania innowacji, wzrostu i sukcesu w organizacjach. 

Prezentacja/warsztat na temat transformacji Agile w organizacjach będzie badać wyzwania i korzyści z przyjęcia metodologii Agile w nowoczesnych organizacjach. Nawigując od ram agile do studiów przypadków i praktycznych przykładów, moduł ten ma na celu osiągnięcie jasnego zrozumienia korzyści i wyzwań związanych z transformacją Agile, a także narzędzi i strategii niezbędnych do skutecznego wdrożenia i utrzymania praktyk Agile w organizacji. 

Ta prezentacja na temat Omnichannel, Connected Retail i przyszłości E-Commerce zapewni przegląd obecnego stanu retailu i roli technologii w kształtowaniu przyszłości zakupów. Wybierzmy się we wspólną podróż przez kluczowe trendy i strategie, jak również narzędzia i najlepsze praktyki niezbędne do prosperowania w tym szybko zmieniającym się krajobrazie. 

Wspólnie będziemy odkrywać:  

  • koncepcję omnichannel retail i jak umożliwia ona sprzedawcom detalicznym zapewnienie płynnego, zintegrowanego doświadczenia zakupowego we wszystkich kanałach i punktach styku, w tym online, mobilnie, w sklepie i w mediach społecznościowych.  
  • znaczenie connected retail, które polega na wykorzystaniu danych i technologii w celu uzyskania wglądu w zachowania klientów, personalizacji doświadczeń zakupowych i zwiększenia zaangażowania klientów.  
  • zbadanie możliwości związanych z trendami i innowacjami kształtującymi nowoczesny omnichannel, takimi jak phygital, mobile commerce, social commerce i augmented reality   
  • studia przypadków i przykłady z życia wzięte, w jaki sposób sprzedawcy detaliczni mogą wykorzystać te strategie i technologie, aby pozostać konkurencyjnym, zwiększyć zaangażowanie klientów, zbudować lojalność wobec marki i osiągnąć długoterminowe relacje z klientami  
  • wyzwania i ryzyko związane z tymi strategiami, takie jak zagrożenia cybernetyczne, obawy dotyczące prywatności danych oraz potrzeba ciągłych inwestycji w technologię i infrastrukturę  
  • praktyczne wskazówki, jak detaliści mogą skutecznie zaplanować i zrealizować strategię omnichannel & connected retail, w tym znaczenie silnego przywództwa, współpracy międzyfunkcyjnej, koncentrowania się na kliencie, ciągłych pomiarów i optymalizacji oraz kultury innowacji i eksperymentów. 

Zamów speakera/kę

    Wybierz Eksperta/kę, która Cię interesuje?

    Czy interesuje Cię konkretny obszar? ( max 3)

    Wybierz z listy

    Oświadczam, że zapoznałem się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych przez DIGITAL UNIVERSITY sp. z o.o. w Warszawie i akceptuję jej treść. Dane podane za pośrednictwem formularza będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi, jeśli pytanie będzie odnosić się do naszych usług w odpowiedzi możemy przedstawić naszą ofertę. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do nawiązania kontaktu.

    Supreet Singh Manchanda

    Dyrektor zarządzający Raiven Capital, globalnej firmy venture capital – hybrydowego funduszu z Kanady i Doliny Krzemowej. Mentor Global Impact Challenge na Singularity University oraz InCredibles w UE. Ekspert ds. transformacji cyfrowej.

    Jędrzej Iwaszkiewicz

    Współzałożyciel i Partner Zarządzający venture builder’a The Heart, odpowiedzialny za rozwój biznesu i partnerstwa strategiczne. Współpracuje z największymi międzynarodowymi firmami na różnych rynkach i w wielu branżach w regionie EMEA.

    Piotr Kaniewski

    Adwokat, ekspert w obszarze transakcji technologicznych,
    doradca w zakresie budowania zwinnych modeli kontraktowych i zakupowych oraz implementowania w organizacjach rozwiązań IT opartych o chmurę obliczeniową.

    Kamila Cichocka

    Dyrektor działu marketingu w polskim oddziale firmy Microsoft. Od 15 lat pracuje w branży technologicznej w międzynarodowych organizacjach. Posiada szerokie doświadczenie w obszarze marketingu strategicznego oraz budowy nowych skutecznych modeli biznesowych.

    Piotr Wojciechowski

    Prezes i założyciel FUZERS, współzałożyciel polskiego oddziału Service Design Network, akredytowany trener Service Design.

    Filip Werstler

    Trener prezentacji i wystąpień biznesowych. Prelegent występujący na konferencjach spod znaku TEDx. Mówca nagradzany na wielu konferencjach marketingowych.

    dr Macej Kawecki

    Powołany przez Komisję Europejską na funkcję
    Digital EU Ambassador. Prezes Instytutu Lema.
    Prorektor ds. Innowacji Wyższej Szkoły Bankowej w Warszawie.

    dr hab. Dominik Batorski

    Współzałożyciel, członek zarządu oraz Chief Scientist firmy Sotrender, organizator meetupów Data Science Warsaw, kieruje Radą Programową konferencji Data Science Summit, wykładowca i naukowiec.

    Kate Hobler

    Mentorka, ekspertka transformacji zwinnej, akredytowana trenerka Scrum.org.

    Dariusz Jemielniak

    Ekspert w Zarządzaniu Projektami Otwartej Współpracy, Wykładowca na Akademii Leona Koźmińskiego i Harvard University. Jest także członkiem Fundacji Wikimedia oraz założycielem Insta.Ling.

    Grażyna Rzehak

    Ekspertka w obszarze Rozwoju Organizacji i Kultury Organizacyjnej, Doradczyni Strategiczna, CHRO/CPO, Liderka Biznesowa, Strateg HR.

    Rafał Mrówka

    Profesor SGH, ekspert w obszarze przywództwa w biznesie, kierownik programu MBA-SGH oraz Podyplomowych Studiów Public Relations i Strategicznego Komunikowania w Firmach w SGH.

    Edward Stanoch

    Ekspert w obszarze doradztwa strategicznego i HR, współzałożyciel nuChapter, certyfikowany konsultant Exponential Organizations i metody ExO Sprint.

    Marek Mazierski

    Prezes Zarządu PKP Energetyka Obsługa, menedżer o szerokim doświadczeniu w zarządzaniu operacyjnym w dużych spółkach infrastrukturalnych. Skuteczny lider zmian. W swojej pracy wdrażał projektyz zakresu digital transformation, change & people management, zmiany kultury organizacyjnej czy unifikacji i standaryzacji procesów.

    Jowita Michalska

    Założycielka i CEO Digital University, Ambasadorka
    Singularity University Warsaw Chapter