grafiki na stronę www-03

Rozwijamy się nieustająco i w związku z tym poszukujemy do zespołu Digital University

Digital Marketing Manager

Poszukujemy samodzielnej i odpowiedzialnej osoby, która wie, jak skutecznie realizować działania marketingowe w celu zwiększenia sprzedaży oraz budowania wizerunku marki. I potrafi robić to własnymi rękami, w oparciu o praktyczną znajomość narzędzi marketingu online.

Jeśli zależy Ci na bezpośrednim zarządzaniu zespołem i delegowaniu zadań operacyjnych, to przejdź do kolejnej ofert pracy. W naszej kilkunastoosobowej i płaskiej strukturalnie firmie nie będziemy w stanie Ci tego zaoferować.

Twoje zadania w roli Digital Marketing Manager:

– opracowywanie oraz realizacja i egzekucja strategii marketingowej dla wszystkich projektów i produktów Digital University z wykorzystaniem różnych kanałów i narzędzi komunikacji marketingowej, jak również z przestrzeganiem ustalonych terminów i wyznaczonych celów,

– budowanie wizerunku marki Digital University na rynku polskim oraz w wybranych krajach europejskich,

– planowanie rocznego i kwartalnego budżetu działań marketingowych oraz jego bieżące monitorowanie,

– dbanie o zachowanie key visuals dla wszystkich obszarów komunikacji marketingowej Digital University,

– zarządzanie stronami internetowymi Digital University z uwzględnieniem odpowiedniego pozycjonowania treści oraz jak najlepszego UX,

– tworzenie kampanii reklamowych oraz contentowych z wykorzystaniem różnych kanałów i platform social media,

– projektowanie oraz realizowanie działań nastawionych na pozyskiwanie nowych klientów (lead generation),

– zarządzanie bazą mailingową, dbanie o zgodność z wymogami RODO, segmentacja bazy i bieżące dbanie o jej jakość,

– automatyzacja procesów marketingowych w oparciu o dostępne narzędzia (GetResponse), tworzenie lejków, ustawianie schematów komunikacji,

– bieżące wsparcie zespołu sprzedaży w graficznym i merytorycznym przygotowywaniu ofert oraz materiałów promocyjnych (B2B marketing),

– monitorowanie działań konkurencji,

– działania PR: kontakt z dziennikarzami, pisanie informacji prasowych, pozyskiwanie patronatów medialnych i partnerów dla organizowanych eventów marketingowych,

współpraca z podwykonawcami, partnerami, agencjami i dostawcami usług marketingowych.

Aby dobrze realizować powierzone zadania potrzebne Ci będą:

– zainteresowanie tematami związanymi z nowymi technologiami, transformacją cyfrową i innowacjami zarówno w sferze biznesu jak i codziennego życia,

– bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie – będziesz tworzyć materiały w języku angielskim i komunikować się w tym języku z naszymi partnerami. Obsługa Google Translator nie wystarczy ?

– Umiejętne łączenie pracy strategicznej z operacyjną – czyli to co zaplanujesz często musisz zrobić własnymi rękami,

– praktyczna znajomość narzędzi marketingowych (platformy social media, narzędzia Google, CMS, e-mail marketing, marketing automation, webinary, content marketing, lead generation, video); samodzielne tworzenie prostych grafik i projektów, ofert, obsługa programów do tworzenia mailingów, landing pages itp.,

– doświadczenie w projektowaniu i realizowaniu strategii marketingowych, wraz z wyznaczaniem odpowiednich KPI,

– doświadczenie w prowadzeniu płatnych kampanii reklamowych w mediach społecznościowych oraz sieci Google,

– bardzo mile będzie widziane doświadczenie w prowadzeniu działań marketingowych dla konferencji, eventów online lub/i programów edukacyjnych, szkoleń,

– Kreatywność, chęć eksperymentowania i ciągłego uczenia się,

– samodzielność i duża orientacja na osiąganie wyznaczonych celów,

– solidność, odpowiedzialność i wrodzone poczucie obowiązku dowożenia wyznaczonych celów,

– komunikatywność i umiejętność budowania dobrych relacji,

– umiejętność pracy pod presją czasu i szybkiego reagowania na zmieniające się uwarunkowania,

– terminowość i konsekwencja w działaniu,

– wielozadaniowość połączona ze skrupulatnością i uważnością na detale.

Pracując z nami zyskujesz:

– pracę przy ciekawych, rozwojowych projektach, które wymagają wykorzystania wielu kompetencji i umiejętności,

– dostęp do ogromnych zasobów wiedzy na temat nowych technologii i ich wpływu na nasze życie oraz biznes,

– możliwość kontaktu z uznanymi ekspertami i naukowcami z całego świata,

– samodzielną i odpowiedzialną rolę w organizacji, gdzie możesz mieć realny wpływ na jej rozwój,

– grono zaangażowanych entuzjastów i doświadczonych ekspertów jako współpracowników,

– klimatyczne biuro w przestrzeni coworkingowej przy Krakowskim Przedmieściu, z którego możesz korzystać, gdy tylko masz potrzebę lub ochotę – pracujemy hybrydowo,

– dofinansowanie prywatnej opieki medycznej,

– udział w szkoleniach i konferencjach (czasem jako uczestnik, a czasem jako organizator),

– elastyczne godziny pracy (liczy się efekt i osiąganie wyznaczonych celów).

Jeśli podoba Ci się to, czym się zajmujemy i czujesz, że możesz wnieść realną wartość do naszego niewielkiego zespołu. A czytając zadania oraz oczekiwania wobec doświadczenia osoby, którą chcemy zatrudnić, masz przekonanie, że ta praca jest dokładnie dla Ciebie – wyślij swoją aplikację. Weź również pod uwagę, że preferujemy współpracę B2B.

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial