Magdalena Jończak

Magdalena Jończak

Senior Executive, Chief Value Officer / Strategy, Revenue Growth, Digital Business Transformation

Kopia Bez tytułu (24)
Speaking topics

Różnorodność i inkluzja  – kobieca perspektywa kariery i przywództwa wśród kobiet. Zawodowi i psychologiczni kierowcy, czynniki sprzyjające i bariery awansu zawodowego
Technologie wykładnicze: futurystyczny zgub ludzkości czy praktyczny silnik wzrostu?
Rozwiązania sztucznej inteligencji w biznesie – praktyczne historie dla liderów 
Sprostanie jutrzejszym wyzwaniom detalicznym przy zastosowaniu technologii
Pozyskiwanie funduszy na rozwiązania AI – udane strategie dla założycieli firm technologicznych 
Realizowanie udanych strategii wzrostu z wykorzystaniem nowych trendów cyfrowych i innowacji na granicy podstawowej działalności

Abstracts

Spacer po meandrach szumu i faktów za najważniejszymi technologicznymi megatrendami, koncentrujący się na najgorętszym ze wszystkich tematach: sztucznej inteligencji. Przewodnik po kluczowych koncepcjach, rozwiązaniach i rzeczywistych zastosowaniach sztucznej inteligencji w dążeniu do stworzenia i uchwycenia bezprecedensowej wartości z perspektywy biznesowej i inwestorskiej.

To jest prawdziwe! Wdrożenie sztucznej inteligencji w ciągu 7 dni w organizacji jest możliwe, wykonalne, a nawet może zapewnić wartość biznesową. Praktyczny przewodnik, jak to zrobić. 

Przemysł detaliczny obsługuje bazę klientów, która jest lepiej poinformowana i wzmocniona niż kiedykolwiek wcześniej. Miało to ogromny wpływ na nawyki zakupowe klientów, ponieważ korzystają oni zarówno z uznanych, jak i powstających technologii. Zalew danych pochodzących z kanałów cyfrowych stwarza dla sprzedawców tyle możliwości, ile wyzwań. Kluczem do sukcesu jest ich zrozumienie i wdrożenie nowoczesnych rozwiązań, które pozwalają zarządzać wielokanałowym doświadczeniem, uczyć się z dużych zbiorów danych i przekształcać je w nowe lub ulepszone źródła przychodów.

AI to wielkie słowo o wielu aspektach. W przypadku aniołów i funduszy inwestycyjnych skuteczne strategie inwestycyjne powinny zostać ostro wycięte i skoncentrowane na wychodzeniu poza szum i wielkie obietnice.

AI to wielkie słowo o wielu aspektach. Zrozumienie perspektywy inwestora oraz przekazanie wartości i strategii w taki sposób, aby decyzja inwestora była łatwa, jest prawie sztuką, ale w rzeczywistości jest kompetencją, której można szybko się nauczyć.

Bio note

Magdalena posiada ponad 20-letnie doświadczenie w konsultingu biznesowym dla globalnych liderów swoich branż i może pochwalić się wieloma sukcesami w zakresie opracowywania i wdrażania strategii rynkowych i komercyjnych, zarządzania wartością firmy, optymalizacji oferty produktowej i cenowej oraz transformacji cyfrowej. W swojej karierze była odpowiedzialna także za wprowadzanie do firm narzędzi Business Intelligence, CRM oraz revenue & pricing management. W Synerise objęła stanowisko Wiceprezesa Zarządu, tym samym odpowiadając za nakreślenie kluczowych kierunków rozwoju firmy w ujęciu globalnym oraz za nadzorowanie procesu ich wdrażania. Wycenia także wartość rozwiązań budowanych na platformie Synerise, tworzącich modele rynkowe oraz wprowadzając innowacje w obszarze oferty produktowej. Zanim dołączyła do Synerise, Magdalena Jończak była m.in. partnerem i członkiem zarządu w Deloitte, gdzie pełniła funkcję szefowej działu doradztwa strategicznego dla klientów z branży dóbr konsumenckich i przemysłowych. Doświadczenie zdobywała także w PWC, T-Systems i Unileverze. Jest także współautorem koncepcji i książki o przywództwie zbiorowym warunkującym sukces strategiczny organizacji o nazwie „As One”. Współprowadzi klub dla kobiet zarządzających w biznesie o nazwie SheXO. Ukończyła zarządzanie strategiczne na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, psychologię ze specjalnością w psychologii zachowań konsumenckich na SWPS oraz studia podyplomowe Posiada tytuły FCCA i CSCP.

Pozwól nam znaleźć najlepszego eksperta na Twoje wydarzenie

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial