Stryja

Karol Stryja

Voice Expert, Producent Podcastów, Certyfikowany Business Coach (ICF)

Kopia Bez tytułu (24)
Tematy wykładów

Ewolucja interfejsów – dlaczego będziemy coraz częściej rozmawiać z technologią?
Dlaczego w każdym polskim domu prędzej, czy później będzie znajdować się smart-speaker? i dlaczego warto inwestować w voice?
Chatboty i technologie głosowe. Jak można je wykorzystać w obsłudze klienta? Reklamie? Czy to tylko chwilowa moda? Czy zostaną z nami na dłużej?
Podcasty i content audio – medium wolne od ekranu.
Podcast – nowy sposób interakcji z klientami i talentami.

Abstrakty

Czym jest smart-speaker? Na czym polega jego fenomen? Dlaczego mieszkańcy Stanów Zjednoczonych kupują Alexę, lub Google Asystenta chętniej, niż jeszcze kilka lat temu telefony? Jedno jest pewne – w ciągu następnych kilku lat będziemy coraz częściej rozmawiać z technologią. Low touch economy to wynik nie tylko pandemii COVID-19, ale przede wszystkim rozwoju interfejsów konwersacyjnych. Tak samo, jak jeszcze kilka lat temu mówiono o nadchodzącym roku mobile, tak teraz – kiedy smartspeakery zagościły u nas na dobre – trzeba zastanowić się co dalej, a zanim zaczniemy wykorzystywać Neuralink, który przedstawił nam Elon Musk – czeka nas dekada rozmawiania z technologią. 

 

Alexa – ustaw timer. Alexa – włącz światło. OK, Google – jaka dzisiaj pogoda. To dopiero początki. Interfejsy konwersacyjne i asystenci głosowi będą za chwilę w większości biznesów. Automotive? Mercedes i BMW już mają sowich asystentów na pokładzie. Centrum obsługi klienta? Ludzie chętniej rozmawiają o pieniądzach z botem niż z konsultantem. Edukacja? Dzieci intuicyjnie wybierają interfejs głosowy – bo jest po prostu najwygodniejszy. Seniorzy? Jesteśmy świadkiem rozwoju nowej kategorii biznesu, tzw. social robots. 

Warto zastanowić się, w jaki sposób wykorzystać technologie dla Twojego biznesu. Zanim będą tam wszyscy.

Coraz częściej widzimy brandy, które decydują się na wykorzystanie podcastów w swojej strategii komunikacji. Jak zrobić to dobrze? Czy należy się patrzeć na ilości odsłuchań? Czy warto nagrywać rozmowy z ciekawymi ludźmi? Czy podcasty mogą sprzedawać? Porozmawiajmy o realiach – o tym, jak można wykorzystać podcasty w nowoczesnej strategii komunikacyjnej brandów. 

Bio note

Ekspert ds. interfejsów konwersacyjnych. Wyróżniony nagrodą Top Lidera w obszarze #voice, przyznawaną przez amerykański portal voicebot.ai (https://voicebot.ai/top-influencers-in-voice-2020/). 

Pasjonat nowych technologii i asystentów głosowych. Założyciel The Podcast Makers, butikowej agencji zajmującej się produkcją podcastów.

Od dwóch sezonów produkuje i współprowadzi #RozmowyFacebooka – autorski podcast dla Facebook’a w Polsce. Współtwórca globalnego ruchu  #VoiceLunch i konferencji VoiceFest. Uważa, że ​​społeczność i edukacja są głównymi motorami wdrażania nowych technologii.

Certyfikowany Coach Biznesu (ICF) i Prezes Fundacji VoiceLunch. Recenzent techniczny, pierwszej książki dot. interfejsów głosowych, przetłumaczonej na język polski, napisanej przez Cathy Pearl. Gościnny wykładowca na uczelniach i konferencjach. Znany ze swojego powiedzenia: “may the voice be with you”.

Video: 
Media: 

Pozwól nam znaleźć najlepszego eksperta na Twoje wydarzenie

    Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial