Digital University

#Digital Transformation
#Human & Tech Trends

  • Język: EN
  • Skąd podróżuje: Azerbaijan

Emin
Aliev

Ekspert z obszaru metaverse, transformacji cyfrowej oraz cyfrowego przywództwa

Bio

Wystąpienia Emina są źródłem wysoce użytecznej inspiracji na temat wszystkiego, co dotyczy Metaverse, zarówno dla dużych korporacji, średnich firm, jak i start-upów. Jest ekspertem w dziedzinie Metaverse i transformacji cyfrowej z ponad 20-letnim doświadczeniem w prowadzeniu firm cyfrowych, projektów i zespołów w Europie i USA.    

Jako mówca I edukator Emin pomaga firmom każdej wielkości w tworzeniu strategii Metaverse poprzez serię sesji prognostycznych, warsztatów i innych rodzajów wystąpień. Jako cyfrowy lider i osoba ucząca się przez całe życie, jest oddany ciągłemu znajdowaniu nowych sposobów na to, aby jego publiczność była całkowicie zanurzona w temacie i jednocześnie rozbawiona.   

Obecnie Emin pracuje w Meta Platforms, gdzie jest odpowiedzialny za budowanie strategicznych partnerstw pomiędzy Facebookiem, Instagramem i WhatsAppem a największymi ekosystemami cyfrowymi w Europie Środkowo-Wschodniej. Przed rozpoczęciem pracy w Meta, Emin pełnił funkcję regionalnego dyrektora zarządzającego w Criteo, globalnej platformie Commerce Media, i pomógł zbudować jej operację w Rosji/WNP/Izraelu jako najsilniejszego gracza w regionie. Wcześniej zajmował wiele wysokich stanowisk, od zarządzania korporacyjnego po sprzedaż i kierowanie zespołami, w wielu firmach cyfrowych po obu stronach Atlantyku.  

Abstrakty

Przewiduje się, że globalny rynek metaverse osiągnie wartość 5 bilionów dolarów do 2030 roku.  

Jednak dla większości firm, metaverse pozostaje puszką Pandory z zagrożeniami i możliwościami do odblokowania.  

A większości tradycyjnych firm brakuje odpowiednich zasobów, aby zacząć budować swoje podejście.  

W tym wystąpieniu Emin odpowiada na trzy główne pytania, które każda firma powinna zadać na temat potencjału oraz zagrożeń świata Metaverse.   

Przedstawia proste i łatwe do zastosowania ramy dla opracowania zwycięskiej strategii Metaverse, uniwersalne podejście, które sprawdza się w większości branż i sektorów.

W sytuacji, gdy globalne perspektywy gospodarcze zmierzają w kierunku południowym, większość firm zmuszona jest do cięcia zbędnych kosztów i optymalizacji zasobów. A jeśli chodzi o kluczowe technologie cyfrowe, różnica pomiędzy tymi, które zostaną wdrożone, a tymi, które zostaną wstrzymane, może być kwestią życia lub śmierci.   

Jakie technologie cyfrowe powinna wdrożyć firma, aby przetrwać spowolnienie gospodarcze?  

I jakie są najlepsze sposoby na przyciągnięcie, rozwój i zatrzymanie cyfrowych liderów, aby zapewnić ciągłość i sukces?   

Po ponad 20 latach pracy w warunkach spowolnienia gospodarczego i udanego odbicia się od dna, Emin dzieli się w tym wystąpieniu swoimi poglądami i pomysłami na wybór zwycięskich technologii, które pomogą wyjść na prostą po zakończeniu recesji. Dzieli się również swoim systemem rozwoju cyfrowych liderów i budowania silnej kultury innowacji cyfrowych w różnych środowiskach biznesowych. 

Dla liderów marketingu kluczowe staje się przełączenie na tryb „resilient marketing”. 

Jakie części budżetów marketingowych należy ciąć, a jakie zwiększać?   

Jak optymalizować marketing mix i na jak długo?   

Jaki jest najlepszy sposób wspierania wzrostu pozyskiwania użytkowników przy jednoczesnym zachowaniu wartości marki w okresie spowolnienia i przy ograniczonych zasobach?   

Jak należy zmienić strukturę organów marketingowych? A co z procesami?  

W tym wystąpieniu Emin dzieli się swoimi spostrzeżeniami na temat tego, jak wzmocnić pion marketingowy firmy, aby był odporny i rozwijał się w czasie recesji.    

Wykład obejmuje trzy kluczowe obszary: – marketing mix, zespół i procesy. Słuchacze wyjdą z niego z gotowym planem wzmocnienia marketingu w czasie spowolnienia. 

Zamów speakera/kę

    Wybierz Eksperta/kę, która Cię interesuje?

    Czy interesuje Cię konkretny obszar? ( max 3)

    [group group-3]
    Wybierz z listy

    [/group]

    Oświadczam, że zapoznałem się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych przez DIGITAL UNIVERSITY sp. z o.o. w Warszawie i akceptuję jej treść. Dane podane za pośrednictwem formularza będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi, jeśli pytanie będzie odnosić się do naszych usług w odpowiedzi możemy przedstawić naszą ofertę. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do nawiązania kontaktu.

    Let's complete your application: