Digital University

#Digital Transformation
#Human & Tech Trends

  • Język: EN
  • Skąd podróżuje: Azerbaijan

Emin
Aliev

Ekspert z obszaru metaverse, transformacji cyfrowej oraz cyfrowego przywództwa

Bio

Wystąpienia Emina są źródłem wysoce użytecznej inspiracji na temat wszystkiego, co dotyczy Metaverse, zarówno dla dużych korporacji, średnich firm, jak i start-upów. 

Jest ekspertem w dziedzinie Metaverse i transformacji cyfrowej z ponad 20-letnim doświadczeniem w prowadzeniu firm cyfrowych, projektów i zespołów w Europie i USA.    

Jako mówca I edukator Emin pomaga firmom każdej wielkości w tworzeniu strategii Metaverse poprzez serię sesji prognostycznych, warsztatów i innych rodzajów wystąpień.  

Jako cyfrowy lider i osoba ucząca się przez całe życie, jest oddany ciągłemu znajdowaniu nowych sposobów na to, aby jego publiczność była całkowicie zanurzona w temacie i jednocześnie rozbawiona.   

Obecnie Emin pracuje w Meta Platforms, gdzie jest odpowiedzialny za budowanie strategicznych partnerstw pomiędzy Facebookiem, Instagramem i WhatsAppem a największymi ekosystemami cyfrowymi w Europie Środkowo-Wschodniej.    

Przed rozpoczęciem pracy w Meta, Emin pełnił funkcję regionalnego dyrektora zarządzającego w Criteo, globalnej platformie Commerce Media, i pomógł zbudować jej operację w Rosji/WNP/Izraelu jako najsilniejszego gracza w regionie.    

Wcześniej zajmował wiele wysokich stanowisk, od zarządzania korporacyjnego po sprzedaż i kierowanie zespołami, w wielu firmach cyfrowych po obu stronach Atlantyku.  

Abstrakty

Przewiduje się, że globalny rynek metaverse osiągnie wartość 5 bilionów dolarów do 2030 roku.  

Jednak dla większości firm, metaverse pozostaje puszką Pandory z zagrożeniami i możliwościami do odblokowania.  

A większości tradycyjnych firm brakuje odpowiednich zasobów, aby zacząć budować swoje podejście.  

W tym wystąpieniu Emin odpowiada na trzy główne pytania, które każda firma powinna zadać na temat potencjału oraz zagrożeń świata Metaverse.   

Przedstawia proste i łatwe do zastosowania ramy dla opracowania zwycięskiej strategii Metaverse, uniwersalne podejście, które sprawdza się w większości branż i sektorów.

W sytuacji, gdy globalne perspektywy gospodarcze zmierzają w kierunku południowym, większość firm zmuszona jest do cięcia zbędnych kosztów i optymalizacji zasobów. A jeśli chodzi o kluczowe technologie cyfrowe, różnica pomiędzy tymi, które zostaną wdrożone, a tymi, które zostaną wstrzymane, może być kwestią życia lub śmierci.   

Jakie technologie cyfrowe powinna wdrożyć firma, aby przetrwać spowolnienie gospodarcze?  

I jakie są najlepsze sposoby na przyciągnięcie, rozwój i zatrzymanie cyfrowych liderów, aby zapewnić ciągłość i sukces?   

Po ponad 20 latach pracy w warunkach spowolnienia gospodarczego i udanego odbicia się od dna, Emin dzieli się w tym wystąpieniu swoimi poglądami i pomysłami na wybór zwycięskich technologii, które pomogą wyjść na prostą po zakończeniu recesji. Dzieli się również swoim systemem rozwoju cyfrowych liderów i budowania silnej kultury innowacji cyfrowych w różnych środowiskach biznesowych. 

Dla liderów marketingu kluczowe staje się przełączenie na tryb „resilient marketing”. 

Jakie części budżetów marketingowych należy ciąć, a jakie zwiększać?   

Jak optymalizować marketing mix i na jak długo?   

Jaki jest najlepszy sposób wspierania wzrostu pozyskiwania użytkowników przy jednoczesnym zachowaniu wartości marki w okresie spowolnienia i przy ograniczonych zasobach?   

Jak należy zmienić strukturę organów marketingowych? A co z procesami?  

W tym wystąpieniu Emin dzieli się swoimi spostrzeżeniami na temat tego, jak wzmocnić pion marketingowy firmy, aby był odporny i rozwijał się w czasie recesji.    

Wykład obejmuje trzy kluczowe obszary: – marketing mix, zespół i procesy. Słuchacze wyjdą z niego z gotowym planem wzmocnienia marketingu w czasie spowolnienia. 

Zamów speakera/kę

    Wybierz Eksperta/kę, która Cię interesuje?

    Czy interesuje Cię konkretny obszar? ( max 3)

    Wybierz z listy

    Oświadczam, że zapoznałem się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych przez DIGITAL UNIVERSITY sp. z o.o. w Warszawie i akceptuję jej treść. Dane podane za pośrednictwem formularza będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi, jeśli pytanie będzie odnosić się do naszych usług w odpowiedzi możemy przedstawić naszą ofertę. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do nawiązania kontaktu.

    Supreet Singh Manchanda

    Dyrektor zarządzający Raiven Capital, globalnej firmy venture capital – hybrydowego funduszu z Kanady i Doliny Krzemowej. Mentor Global Impact Challenge na Singularity University oraz InCredibles w UE. Ekspert ds. transformacji cyfrowej.

    Jędrzej Iwaszkiewicz

    Współzałożyciel i Partner Zarządzający venture builder’a The Heart, odpowiedzialny za rozwój biznesu i partnerstwa strategiczne. Współpracuje z największymi międzynarodowymi firmami na różnych rynkach i w wielu branżach w regionie EMEA.

    Piotr Kaniewski

    Adwokat, ekspert w obszarze transakcji technologicznych,
    doradca w zakresie budowania zwinnych modeli kontraktowych i zakupowych oraz implementowania w organizacjach rozwiązań IT opartych o chmurę obliczeniową.

    Kamila Cichocka

    Dyrektor działu marketingu w polskim oddziale firmy Microsoft. Od 15 lat pracuje w branży technologicznej w międzynarodowych organizacjach. Posiada szerokie doświadczenie w obszarze marketingu strategicznego oraz budowy nowych skutecznych modeli biznesowych.

    Piotr Wojciechowski

    Prezes i założyciel FUZERS, współzałożyciel polskiego oddziału Service Design Network, akredytowany trener Service Design.

    Filip Werstler

    Trener prezentacji i wystąpień biznesowych. Prelegent występujący na konferencjach spod znaku TEDx. Mówca nagradzany na wielu konferencjach marketingowych.

    dr Macej Kawecki

    Powołany przez Komisję Europejską na funkcję
    Digital EU Ambassador. Prezes Instytutu Lema.
    Prorektor ds. Innowacji Wyższej Szkoły Bankowej w Warszawie.

    dr hab. Dominik Batorski

    Współzałożyciel, członek zarządu oraz Chief Scientist firmy Sotrender, organizator meetupów Data Science Warsaw, kieruje Radą Programową konferencji Data Science Summit, wykładowca i naukowiec.

    Kate Hobler

    Mentorka, ekspertka transformacji zwinnej, akredytowana trenerka Scrum.org.

    Dariusz Jemielniak

    Ekspert w Zarządzaniu Projektami Otwartej Współpracy, Wykładowca na Akademii Leona Koźmińskiego i Harvard University. Jest także członkiem Fundacji Wikimedia oraz założycielem Insta.Ling.

    Grażyna Rzehak

    Ekspertka w obszarze Rozwoju Organizacji i Kultury Organizacyjnej, Doradczyni Strategiczna, CHRO/CPO, Liderka Biznesowa, Strateg HR.

    Rafał Mrówka

    Profesor SGH, ekspert w obszarze przywództwa w biznesie, kierownik programu MBA-SGH oraz Podyplomowych Studiów Public Relations i Strategicznego Komunikowania w Firmach w SGH.

    Edward Stanoch

    Ekspert w obszarze doradztwa strategicznego i HR, współzałożyciel nuChapter, certyfikowany konsultant Exponential Organizations i metody ExO Sprint.

    Marek Mazierski

    Prezes Zarządu PKP Energetyka Obsługa, menedżer o szerokim doświadczeniu w zarządzaniu operacyjnym w dużych spółkach infrastrukturalnych. Skuteczny lider zmian. W swojej pracy wdrażał projektyz zakresu digital transformation, change & people management, zmiany kultury organizacyjnej czy unifikacji i standaryzacji procesów.

    Jowita Michalska

    Założycielka i CEO Digital University, Ambasadorka
    Singularity University Warsaw Chapter