Emin
Aliev
Ekspert z obszaru metaverse, transformacji cyfrowej oraz cyfrowego przywództwa
Bio
Wystąpienia Emina są źródłem wysoce użytecznej inspiracji na temat wszystkiego, co dotyczy Metaverse, zarówno dla dużych korporacji, średnich firm, jak i start-upów.
Jest ekspertem w dziedzinie Metaverse i transformacji cyfrowej z ponad 20-letnim doświadczeniem w prowadzeniu firm cyfrowych, projektów i zespołów w Europie i USA.
Jako mówca I edukator Emin pomaga firmom każdej wielkości w tworzeniu strategii Metaverse poprzez serię sesji prognostycznych, warsztatów i innych rodzajów wystąpień.
Jako cyfrowy lider i osoba ucząca się przez całe życie, jest oddany ciągłemu znajdowaniu nowych sposobów na to, aby jego publiczność była całkowicie zanurzona w temacie i jednocześnie rozbawiona.
Obecnie Emin pracuje w Meta Platforms, gdzie jest odpowiedzialny za budowanie strategicznych partnerstw pomiędzy Facebookiem, Instagramem i WhatsAppem a największymi ekosystemami cyfrowymi w Europie Środkowo-Wschodniej.
Przed rozpoczęciem pracy w Meta, Emin pełnił funkcję regionalnego dyrektora zarządzającego w Criteo, globalnej platformie Commerce Media, i pomógł zbudować jej operację w Rosji/WNP/Izraelu jako najsilniejszego gracza w regionie.
Wcześniej zajmował wiele wysokich stanowisk, od zarządzania korporacyjnego po sprzedaż i kierowanie zespołami, w wielu firmach cyfrowych po obu stronach Atlantyku.
Abstrakty
Przewiduje się, że globalny rynek metaverse osiągnie wartość 5 bilionów dolarów do 2030 roku.
Jednak dla większości firm, metaverse pozostaje puszką Pandory z zagrożeniami i możliwościami do odblokowania.
A większości tradycyjnych firm brakuje odpowiednich zasobów, aby zacząć budować swoje podejście.
W tym wystąpieniu Emin odpowiada na trzy główne pytania, które każda firma powinna zadać na temat potencjału oraz zagrożeń świata Metaverse.
Przedstawia proste i łatwe do zastosowania ramy dla opracowania zwycięskiej strategii Metaverse, uniwersalne podejście, które sprawdza się w większości branż i sektorów.
W sytuacji, gdy globalne perspektywy gospodarcze zmierzają w kierunku południowym, większość firm zmuszona jest do cięcia zbędnych kosztów i optymalizacji zasobów. A jeśli chodzi o kluczowe technologie cyfrowe, różnica pomiędzy tymi, które zostaną wdrożone, a tymi, które zostaną wstrzymane, może być kwestią życia lub śmierci.
Jakie technologie cyfrowe powinna wdrożyć firma, aby przetrwać spowolnienie gospodarcze?
I jakie są najlepsze sposoby na przyciągnięcie, rozwój i zatrzymanie cyfrowych liderów, aby zapewnić ciągłość i sukces?
Po ponad 20 latach pracy w warunkach spowolnienia gospodarczego i udanego odbicia się od dna, Emin dzieli się w tym wystąpieniu swoimi poglądami i pomysłami na wybór zwycięskich technologii, które pomogą wyjść na prostą po zakończeniu recesji. Dzieli się również swoim systemem rozwoju cyfrowych liderów i budowania silnej kultury innowacji cyfrowych w różnych środowiskach biznesowych.
Dla liderów marketingu kluczowe staje się przełączenie na tryb „resilient marketing”.
Jakie części budżetów marketingowych należy ciąć, a jakie zwiększać?
Jak optymalizować marketing mix i na jak długo?
Jaki jest najlepszy sposób wspierania wzrostu pozyskiwania użytkowników przy jednoczesnym zachowaniu wartości marki w okresie spowolnienia i przy ograniczonych zasobach?
Jak należy zmienić strukturę organów marketingowych? A co z procesami?
W tym wystąpieniu Emin dzieli się swoimi spostrzeżeniami na temat tego, jak wzmocnić pion marketingowy firmy, aby był odporny i rozwijał się w czasie recesji.
Wykład obejmuje trzy kluczowe obszary: – marketing mix, zespół i procesy. Słuchacze wyjdą z niego z gotowym planem wzmocnienia marketingu w czasie spowolnienia.